Qeydiyyat forması


Telefon

Qeydiyyat keçməklə mən istifadə şərtlərini qəbul edirəm

Direktor üçün Şəxsi köməkçi

Əsas vəzifə və öhdəliklər.

  • Qonaqların gülərüzlə qarşılanması və yola salınması
  • Rəhbərliyin görüşlərinin təşkili və iş təqviminin tərtibatı
  • Rəhbərliyin nümayəndəsi qismində elektron məktubların, faksların və daxil olan sənədlərin qəbulu və onların idarolunması
  • Sənədlərin xülasələrinin, hesabatların və təqdimatların hazırlanması
  • İclasların təşkil olunması və onlarda iştirak etmək
  • İclasların vaxt hesabının aparılması
  • Müştərilər, təchizatçılar və digər heyət üzvləri ilə ünsiyyətin qurulması

 

Namizədə dair tələblər.

 

  • İnzibati sahədə ən azı 3 il təcrübə
  • Əla şifahi və yazılı ünsiyyət qurma bacarığı
  • Azərbaycan, İngilis və Rus dillərini mükəmməl bilmək
  • Əla kompüter bacarıqlarına malik olmaq
  • Stress altında işləmək və işləri vaxtında yerinə yetirmək
  • Təşkilatçılıq və vaxtın idarə olunması bacarıqlarının yüksək səviyyədə olması
  • Məlumatın araşdırılması, təhlil edilməsi və dəqiq şəkildə çatdırılması
  • Əla ünsiyyət bacarığı
  • Sərbəst işləmək bacarığı
  • Dürüstlük və etibarlılıq
  • Detallara diqqət
  • Yeni mühitə tez uyğunlaşma, stressə dözümlülük və işlərin vaxtında yerinə yetirilməsi üçün təyin olunan vaxtdan artıq işləmək bacarığı
  • Məlumatların məxfiliyinin qorunmasına dair məsuliyyət

 

Yuxarıdakı tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini recruitment@optimal.az ünvanına  və ya saytın vakansiya bölməsinə göndərə bilərlər. 
Məktubun subject qrafasında " Direktor üçün Şəxsi köməkçi" sözünü qeyd etməyi unutmayın! 

 

 

Aylıq əmək haqqı
Razılaşma ilə
Bitmə vaxtı
2017-01-24


Onlayn müraciət et