Qeydiyyat forması


Telefon

Qeydiyyat keçməklə mən istifadə şərtlərini qəbul edirəm

Aparıcı mühasib

Namizədə dair tələblər.

 

  • İqtisadiyyat, maliyyə və ya müvafiq sahədə ali təhsil;
  • Maliyyə, audit, iqtisadi təhlil, hesabatlıq və büdcələmə/planlama üzrə 2 il iş təcrübəsi (BİG4 audit şirkətlərində iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir);
  • ERP (1C və s.) sisteminin tətbiqi üzrə aktiv işlərin aparılması təcrübəsi;
  • MS Office proqramları üzrə qabaqcıl istifadə biliyi;
  • Komandada və təzyiq altında işləmə bacarığı;
  • ACCA, CIMA sertifikatı olan (və yaxud təhsil alan) namizədlərə üstünlük verilir

 

Əsas vəzifə və öhdəliklər.

 

  • Aylıq, rüblük maliyyə hesabatlarının hazırlanması, bağlanması və prosesin təşkili;
  • Maliyyə hesabatlığı, büdcələmə və planlama, nəzarətin sistemləşdirilməsi və avtomatlaşdırılması proseslərinin aparılması;
  • Müvafiq vergi uçotunun, idarəetmə uçotu və maliyyə hesabatının verilməsi üçün 2016-cı il üzrə mühasibatlığın ERP sisteminə (1C) daxil edilməsinin icrası;
  • ERP sisteminin tətbiqi üzrə aktiv işlərin aparılması;
  • Səmərəli mühasibat uçotu sisteminin qurulması və inkişaf etdirilməsində iştirak;
  • BMHS -ə uyğun olaraq maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
  • Aidiyyatı məsələlər üzrə daxili və kənar auditorlar ilə əlaqə

 

 

İş şəraiti.

 

 

  • Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
  • Əmək haqqı: namizədin peşəkar təcrübə , bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir;
  • Korporativ nömrə və danışıq vaxtı və nahar şirkət tərəfindən təmin edilir

 

Yuxarıdakı tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini recruitment@optimal.az ünvanına  və ya saytın vakansiya bölməsinə göndərə bilərlər. 
Məktubun subject qrafasında "Aparıcı mühasib" sözünü qeyd etməyi unutmayın!

Aylıq əmək haqqı
Razılaşma ilə
Bitmə vaxtı
2017-01-31


Onlayn müraciət et